joi, 22 aprilie 2010

Despre Hakeri

Stiu ca la contul meu Sugar_Model numeni nu mi-a spart parola sau sa fiu eo pacalita de niste hakeri (daca asa se scrie).Aveti grija ca acum ama aflat de un program de spart parole pe internet!Il am si eu...(sa nu credeti ca-s haker)...L-am descarct ca sa imi recuperez parola de la id-ul meu de mess (unul mai vechi, nu asta nou).Si am reusit.Odata o fata imi spunea ca imi da 200 stardollari (pe contul 300ss).Si i-am spus ca vreau sa vad daca are dreptate dandui acel cont!Numele ei este bianca11.
Dupa o zi i-am cerut parola de la contul 300ss, innapoi. Si a spus ca mi-o da doar daca ii dau contul Sugar_Model! haha!Ce amuzant!Ma stiti pe mn sensibila sau daca ma injura sau rade cnv de mn eu plang!
!!!AVETI GRIJA!!!
Feritiva de bianca11 pt ca ea fura conturi si apoi le vinde pe stardollari, la altcineva!Ca ea a fost ss!Si cred ca castiga bani de o durea capu!
Am facut acest topic pt ca multa lume vorbea la chatul blogului despre asta!
Sugar_Model

Niciun comentariu: