sâmbătă, 3 aprilie 2010

Cheltuiti Si Castigati

Multa lume ma intreba dc primesc cadouri de la admin.Puteti vedea chiar si la chatul blogului ca cnv ma intrebat ca a cumparat cv si a primit un cadou de la admin.
Pe celalalt cont de al meu yoo_sweety am cheltuit toti banii si am primit 4 cadouri (pantfi roz,rochie mov,scaun,si decoratie in forma de copac).Mai am si alte conturi la care am primic chestii faine cum ar fi o rochie roz din trandafiri.
La alte conturi am vazut niste pliculete pe care scriau (5 sd sau 15 sd).
A ce tare putem primi bani ca si cum am fi cumparat hainele pe gratis.
Nu uita!
Cheltuiesti 15 $ si primesti bani,mobila sau haine.
Cateodata primesti lucruri urate dar, asta e (un tricou alb cu un emoticon).
Poate voua va place dar...mie nu.
CHELTUITI SI CASTIGATI

Sugar_Model

Niciun comentariu: