luni, 5 aprilie 2010

Cum sa creati un blog

Multi m-au intrebat cum se creaza un blog.Bine acum am reusit sa termin "prezentarea" nu e foarte reusita dar sper sa va ajut si eu cu ceva.


Pasul 1 : mergeti pe http://www.blogger.com/ si apasati unde vedeti


Pasul 2 : veti ajunge pe pagina aceastaCompletati spatiile dupa cum am completat si eu dar am sters pentru ca erau si cateva date pe care nu voiam sa le dau.Nu uitati sa bifati "Accept conditiile de utilizare".Apoi apasati pe "Continuare".
Pasul 3 : ajungeti pe pagina aceasta dupa cum spune si pe pagina dati un nume blogului si adresa pe care o sa il gasiti.Apasati pe "Continuare".Eu chiar am facut un blog bine e gol cred ca il sterg da....



Sper ca v-am ajutat !


alinat2008

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu merge...dupa ce am completat datele mele nu imi apare pasul 2....si imi zice..sa scriu nr de tel...si tara...:| si trebe sa fak nush ce...:(