sâmbătă, 17 aprilie 2010

Cercei gratis si inca ceva

Sunt de la un concurs.Concursul e pana in data de 22.04.2010.Cei care au deja cerceii nu ii vor primi.
Dar daca nu ii aveti trebuie sa urmati pasii:
- mergeti pe zmien.info
- log in
- stergeti prima adresa si scrieti-o pe asta www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=315
- mergeti pe stardoll normal



Bine.Cateodata ma enervez si dintr-o intrebare smipla eu fac nu stiu ce problema.Asa sunt eu dar doar pe moment nu toate zilele mele sunt bune.Nimeni nu e perefect.Imi pare rau.Multi ma injura pentru chestia asta si ma injura urat.Mai degraba m-as certa sau nu as vorbi de loc cu o persoana decat sa ma injure sau sa o injur.Nu imi place.Nu e pt mine.Eu is mai sensibila tot timpu am fost asa.Daca cineva ma injura sau imi spune ceva ori cateodata incep chiar sa plang ori nu uit niciodata cuvintele pe care le'a zis.Asa ca de asta va rog nu injurati o problema se poate rezolva si altfel.

Niciun comentariu: