sâmbătă, 7 august 2010

In legatura cu schimbarea blogului

Stiti ca v-am intrebat voi ce credeti despre ideea de limba engleza.Majoritatea ati spus ca nu.Si motivele sunt clare : ca nu toata lumea stie engleza.Si chiar de asta am facut la inceput blogul .Dar acum toata lumea are si in romana si incep sa pierd popularitatea.Si m-am gandit sa il fac in engleza ca atunci pot intra mai multi.


DECIZIA MEA : il voi pastra in romana cat timp stiu ca intra cineva si cat timp stiu ca in fiecare saptamana mai incepe sa urmareasca o persoana blogul.Dar pentru asta am nevoie de ajutorul vostru.Sper sa ma ajutati dar nu va oblig.

xoxo
Alina

3 comentarii:

Anonim spunea...

Da buna idee ,eu iti promit ca voi intra macar de 4 ori pe saptamina.

stardollRomânia spunea...

Blogul in engleză este o idee foarte bună,oricum dacă nu înteleg cuvintele folosesc traducătorul google.

Romana/Romana.Dawn spunea...

de ce nu pui un translator pe blog scrii in engleza si se traduce si in romana si in mai multe:D