sâmbătă, 19 iunie 2010

Avem multe de vorbit...

Bine chiar am multe de vorbit cu voi numai ca ma stiti ca nu is aia care sa scrie o pagina intreaga.
In primul rand cineva (daca vreti sa stiti pe cine banuiesc intrebati pt ca aici nu dau nume) se da drept alti oameni si isi face publicitate si ii pune pe altii intr-o lumina rea.Ma asteptam ca asa ceva sa se intample cu chatul si chiar ma mir ca nu s-a intamplat mai devreme.Daca vedeti mesaje ca si : sunt proasta , intrati pe blogul lui cutare nu le bagati in seama cum nici eu nu voi face.Dar daca mai continua mult voi scoate chatul.

Ma tot gandesc si nu ma pot hotarai : sa scriu pe blog de hainele si mobila care va fi si alte lucruri inafara de lucruri gratis ? Voi ce ziceti ? De aceea va si intreb acest lucru pentru ca nu ma pot hotari singura si doara voi cititi blogul voi trebuie sa imi spuneti ce vreti.Ce imbunatatiri.Daca aveti sugestii pentru blog scrieti pe chat sau daca il voi sterge intr-un comentariu la acest post.

In ultima vreme au inceput sa apara tot felu de bloguri pentru stardoll.Incep sa am concurenta si sa fiu depasita.Hai sa schimb vorba "Timpurile se schimba, oamenii se schimba" in Timpurile se schimba, blogurile se schimba.Si e adevarat asa ca trebuie sa tin pasul cu noile bloguri.Asa ca va rog incercati si voi sa faceti ceva publicitate si daca aveti cont pe blogspot sa apasati pe butonul "Urmariti" ! Va rog ! Tocmai am vizitat un blog facut de vreo 5 zile si are 10 persoane interesate.Eu am adunat zece persoane in 9 luni ! Va rog daca ma urmariti o sa va urmaresc si eu blogul.


Multumesc pentru intelegere ,
alinat2008

Niciun comentariu: