vineri, 14 mai 2010

Imi pare rau


Am incercat sa fiu cat de activa pot dar acum mai avem doar o luna de scoala si e timplu concursurilor si testelor si trebuie sa ma pregatesc.M-am inscris la 2 concursuri (ma rog la 1 m-a inscris profesoara).O sa ziceti ca e putin dar la unul dintre ele e un fel de finala adica stiti si voi e proba de baraj si daca vreau sa iau un rezultat bun...Iar la celalalt e defapt un proiect si fac la scoala cate o ora doua dar acasa trebuie sa lucrez si mai mult pt ca daca nu voi lucra la proiect nu imi va fi expusa si voi fi socasa din "concurs" si pe langa asta mi-ar strica "reputatia" mea dar si a clasei mele pentru ca numai 2 copii sunt din clasa noastra.Apoi in urmatoarea perioada voi avea cate un test, 2 sau 3 pe saptamana si trebuie sa invat.Si joi am avut o excursie cu clasa si s-ar putea sa mai am una in iunie.Da stiu nu e nu stiu ce unii au si mai mult dar eu daca nu ma pregatesc chiar si pentru cel mai mic test ma simt asa.....
Imi pare rau !!!
Voi posta din cand in cand dar nu tot timpul.Din 11 iunie voi fi pe blog 24/24
Imi mai cer odata scuze.


alinat2008

Niciun comentariu: