sâmbătă, 3 octombrie 2009

Conturi de vanzare

Eu (alinat2008) am cateva conturi de vanzare cu 4 camere ,sar si cateva cu o camera. Numele lor este :
   - lorenica_iubi 4 camere  105 stardollars si nu mint
   - lorenicarikki 4 camere  3 stardollars
   - lorena_jucarie 4 camere  4 stardollars
   - lorena_1999 4 camere 2 stardollars
   - micuta_lori 4 camere  3 stardollars
   - Popular_model 4 camere  12 stardollars
   - OMGhollister 4 camere  5 stardollars
   - Model_sugar 1 camera 4 stardollars
   - CutiaMagica 1 camera 46 stardollars

Pentru conturile cu 4 camere vreau ori conturi superstar sau coduri ,iar pentru cele cu 1 camera alte conturi cu o camera sau cadouri.
Daca sunteti interesati contactati-ma pe stardoll sau aici ,pe blog.

6 comentarii:

Anonim spunea...

daca tu vinzi cel mai scump cu 105, nu prea are multe, eu ar trebui sa imi vand contul cu 2000? spun numai asa ca nu vreau sa il vand, ca e super tare!!!!!!! am fost superstar cam de 10 ori!!!!! si mai vreau sa fiu!!! contul meu e oana_nicegirl

Anonim spunea...

scz, tot eeu am gresit, am crezut ca vinzi cu 105, nu ca atatia bni are contul, sczz

ellaa spunea...

pai as vrea cu 4 camere,vorbim pe id-ul meu: rody_coolgirl_98

Anonim spunea...

il vreau pe model_sugar

Anonim spunea...

il vreau pe model_sugar

Anonim spunea...

AS VREA UN CONT ORCARE LVL ORCUM SA FIE DOAR SA ARA 23 DE SD +